Jste-li muži váženého postavení a máte, či zvažujete tetování, tenhle článek je přesně pro vás. Bojíte se odsouzení, vyhazovu, opovržení či snížení vaší pozice? Nemáte důvod. Ukážeme vám, co tetování znamená ve společnosti, jak ho vidí okolí, či jak byste se na něj měli dívat vy sami.
Předsudky? Ale to se už nenosí!
Zejména starší generace a dosud někteří lidé střední věku mají s obrázky pokreslenou kůží problémy. Spousta lidí nemá ani ponětí o tom, že tetování má svůj význam, že něco znamená pro jeho nositele, že je to součást osobnosti. Nechápou důvody, proč si někdo dobrovolně nechá propichovat kůži a nanášet pod ni inkoust. Mnozí vás okamžitě označí za narkomana, čerstvě propuštěného vězně, či vyznavače okultismu. Od takových lidí se setkáte s opovržením, zlými poznámkami a hodnocením. Měli byste však znát jednu důležitou informaci. Řeči, které vedou ostatní, nejsou o vás. Vypovídají o jejich tvůrci. Má-li někdo problém s vaším tetováním, má problém především sám se sebou, neboť není ochoten otevřít svou mysl novým věcem ve svém životě. Stagnuje. Takový člověk vás nikdy nepochopí, a proto se o to ani nesnažte. Je to pod vaši důstojnost. Věnujte energii lidem, které váš životní styl zajímá.
Ukažte, kdo opravdu jste!
Ať vašim přátelům, kolegům, sousedům, podřízeným či starším lidem, předveďte své nejlepší já. Podržte dámě dveře, pusťte si sednout starší lidi, zdravte nahlas a s úsměvem lidi ve výtahu či na chodbě domu. Máte-li čas, nabídněte se stařence, že jí pomůžete například naložit nákup před obchodním centrem do auta. Že je to troufalé? Naopak! Nejste ďáblové, jste gentlemani, tak to světu ukažte! Vaše tetování je vaše chlouba, podporuje, kým jste, čeho jste dosáhli, co je pro vás důležité, čeho jste již zakusili. Buďte hrdí na své já. Gentleman nemusí být vždy „načančaný“, v obleku a kravatě. Gentlemena z vás dělají vaše činy, nikoli vzhled.
Nehleďte na vzhled, je to chyba
Stojíte-li na opačné straně barikády a máte před sebou komplikované rozhodnutí, zda přijmout vnímavého, inteligentního, vtipného a šikovného mladíka, který je ovšem „celý modrý“, nebo zaměstnat klidného, důstojně vystupujícího muže, který tetovaný není, ale postrádá mladíkův důvtip, volte mladíka! Chcete přece výsledky, charakter, který vaši firmu posune. Viděli jste někdy film Ďábel nosí Pradu? Meryl Streep přijala dívku, jejíž oblečení bylo pod úroveň. Ale byla šikovná. Myslete na to. Naopak v tom hledejte výhodu. Koho si váš zákazník zapamatuje spíše? Veselého charismatického mladíka s originálním tetováním na předloktí, nebo jednoho z mnoha vážných manažerů v kravatě? I vaši zaměstnanci jsou vaší reklamou. A reklama nemá být nudná.